Kostelanská jarní tlapka

21.03.2010 17:14

Když jsem se v sobotu nad ránem hraba do postele s úžasným pocitem ,,jj už dneska zase na plac" a po pár hodinách už jsem se s postele zvedala a mířila s Nesem před barák hodit cvrkanec nečekanec. A mohlo se vyjet směr Kostelany, ale jak jinak musela byt jedna zastávka pro naše kolegy z Milokošťa. :)

Cesta byla až na můj vkus moc krátká, ale zato stála za to! Boje na zadním sedadle mezi mnou a Elis byli suprové, se strátou Gasparovi hlavy :D Cesta, která byla pravou ukázkou jak se spravuje silnice se dala taky přežit a na místo našeho dění nás taky dovedla. vypakovali se věci a šlo se na prezenci a najít náš celodení plac na kemping. Kolem všude spousta známích lidí tak huba se nedala zastavit.

Jako první si zaběhaly štěňata, takže Elí a Gas běželi suprovou hru s tunýlků a dvou skoček a zadařilo se krásný čistý běh. A v nedočkavých momentech kdy budou výsledky se šlo zase na prohlídku na druhou hru a zase na parkur tu už byli tři chyby a šup čekat na výsledky. Dozvěděli jsme se výsledky 1. běhu a to 1. místo a pak i 2. běh a to 4. místo. Gratuluji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

měli jsme vcelku hodně času Elis si už odběhala a já s Nesem jsme museli čekat až si doběhnou začátečníci. Volné chvilky jsme vyplnili na palouku u ranče, kde se hlavně Nesovi líbylo naháněl své oblíbené pachy:D Ale samozřejmě jsme se taky dočkali prohlídka vcelku na pohled složitého parkuru a jako první na start z 16 týmů stým my udělali radost, ale nějak jsme to zvládli. Nes byl ještě hodně rozčuchaný s louky tak to taky vypadalo jak u blbích na dvorečku běhal si kam chtěl, ale neudělal jedinou chybu, ale zase čas byl fakt super :) A náš povedený běh nám vybojoval 3. místo což už je na oslavu. Zaběhli si začátečníci a mi mohli znovu jako první na plac, už to bylo lepší pěkně vnímal nečuchal a rychle utíkal. Někde chyba musí byt naše tak pracně cvičené náběhy do slalomu selhali :( a 3x špatně a Disk jj co se dá dělat a ještě panický strach z houpačky a mohlo se jít dom. Parkur jsme si doběhli pěkně z energií jak na začátku tak jsem spokojená. Po doběhání jsem si la houpačku ještě pro jistotu skusit a jak nám šla jj jak jinak :D Zavolalo se mamce, počkalo se na vyhlášení, přijel odvoz a alá dom! 

Byl to suprový den v úžasném prostředí super lidi, záchody, koníci a co já vým všechno prostě po dvoch měsících na place :)

Fotky TU a TU

Za týden zdar v Hodoníně!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!