LVT Svojanov 2010 - 3.-10.7.2010

18.07.2010 13:17

Jedním slovem super zážitky no všecí co sem chodíte jste tam byli se mnou tak co takovýho napsat :D

Tréninky agi byli nad míru super. Skusili jsme coursing, ale výme, že už tam nepudeme :D No pak jsme chodili pěkně poslouchat rady paní Brychtové o výstavách a naučili jsme se základům vystavování. Byla jsme nahlásená i na poslušnost na, kterou jsem se dostala jednou :D nebyl čas!!! 

Jinak s holkama jsme si užili spoustu zážitků tak skouknětě video a fotky :)

No a samozřejmě abych nezapoměla taky jsme měřili síli 1. v Dogfrisbee kde jsem šla do hodu do dálky bez pesana na vyházela jsme si 1.místo. což jsem byla překvapená :D pak jsem ještě nastoupili v táborové výstavě, kde jsme byla z Nese velice nadšená klusalo mu to velice pěkně, ale do užšího výběru jsme nešli. Den odjezdu ještě přišli táborové závody v agility. S parkuru od Marti K. jsem neměla vůbec dobrý pocit škaredý naběh do salomu nemohla jsme na stratu Nese pořádně napružit protože 2 překážka byl zmiňovaný slalom a kdyby se rozběhl tak ho mine. Dokázali jsme to až k áčku kdyj jsem mu zdrhl a měl odmítačku neva zdárně jsme to doběhli do cíle dokonce i se zonou na lávce. Získali jsme bramborové místo to člověka potěší :D