Prochajdy

26.09.2009 12:22

Nejúžasnější věc pod sluncem: procházka s kámoškou a třema volně pobýhajícíma psama. Tohle jsem za víkend podnikla třikrát prostě to nemělo chybu.

Pátak: jsme dorazili k Elis na pořádný pokec vždyť jsme se celí týden neviděli:) a okouknou mojo malou kralindu, kterou si beru dom příští týden. Se psama jsme se dali na prochajdu do pola všichni šli na volno výkon brali jsme to napříč polem a zvládli to žádný útěk za zajícama a když byl tak to bylo jen rozběh s okamžitým přivoláním nevím jak u Elis ale u mě s nesem to byl dost velkej pokrok.

Sobota: jsem se domluvili, že si skecneme na cvičáku taky užasné

Neděla: dopoledne jsme šli na trénink mazec běhala jsem v kopačách užasné nemělo to chybu po tréninku se všichni psi vypustily a měli volný prostor pro hraní. Hpovadiny dělalo 6 psů a 1 fenka chudinka. Odpoledne jsem se vydala na prochajdu s Nesem Sindya Luckou s Mišanem taky užasnébyli jsme hodinu v polích a Nese jsem jen jednou přichytila a to když viděl na poli bažanty jinak jsme se tahli všichni volni a bez zbytečných vodítek. Já jsem spokojená mám užasného psa sice jsem ho překrmila pamlsky, ale nevadí.

Jen jsem se v neděli večer dozvěděla, že v další neděli když mám jet na závody do Blanska tak je v Brně papež a já se nedostanu do vlaku bude plno kvůli jakýmsi šílencům co chtějí vidět Papeža. Hnusáci ještě to musím nějak vyřešit.

Asi se vám to zdá šílené že tak melu o tom jak jsem happy že mám puštěného psa v poli ale skuste si přes půl roka chodit do pola s vodítkem v ruce kdaž dete si tam odpočinou klidnou chůzí a vyvětrat hlavu a přitom vás pes táhne někam do prdele :)

je to užasný pocit

Fotky jsou tady a jestě jedny tady

 

 

jedno čuchací trio

 

druhé trio

 

 

a má vyvolená Queen